Презентація нової програми роботи технічної підтримки компанії Mimaki та її дистриб'юторів.
На цьому тижні у нас в гостях побував керівник сервісної служби Mimaki Europe Takumi Hara.
Mr.Takumi презентував технічному керівництву компанії Mediaprint Ukraine нову програму роботи і технічної підтримки компанії Mimaki та її дистриб'юторів.
Дана схема дозволяє усунути слабкі місця в роботі, а так само поліпшити комунікацію між технічними відділами компаній.
Основна особливість нової програми – це інтеграція роботи
сервісної служби дистриб'ютора в загальну систему Mimaki Europe.
сервісної служби дистриб'ютора в загальну систему Mimaki Europe.
Практично кожен сервісний випадок гарантійний або не гарантійний буде фіксуватися в загальній сервісній базі Mimaki Europe, що дасть можливість оперативно збирати, обробляти та аналізувати будь-яку технічну інформацію, а так само виявляти та усувати будь-які недоліки обладнання та чорнила в максимально короткий термін.
Подібні інновації дозволять Mimaki, використовуючи зворотний зв'язок від своїх дилерів, допрацьовувати та вдосконалювати свою техніку,
а компанії Mediaprint Ukraine дозволить вивести роботу сервісного центру на новий рівень і скоротити час вирішення складних завдань, при обслуговуванні своїх клієнтів.