Співпраця ТЕСИ КУПС і MIMAKI представляє нове бачення моди
Модельєр Тесса Купс добре відома своєю творчою діяльністю в Європейській індустрії моди, особливо в Нідерландах. Купс створила свій власний бренд в 2012 році і почала співпрацювати з Mimaki, починаючи з Міжнародної виставки домашнього текстилю і тканин Heimtextil в 2019 році. Вона стала дизайнером, якого вибрала Mimaki з метою продемонструвати всі переваги технологій цифрового друку для індустрії моди. Моделі Теси Купс з матеріалів, надрукованих на принтері Mimaki TS55-1800, показують, що нова ера справді почалася. Технології цифрового друку володіють колосальним потенціалом для кардинальних змін в індустрії моди і одягу завдяки більшої персоналізації, більш швидкому виробництва і більш високими можливостями отримання прибутку.
Міжнародна виставка технологій трафаретного та цифрового друку FESPA Eurasia 2019 стала п'ятим етапом співпраці між Mimaki і Тесою Купс. Відвідувачі з Туреччини та інших країн виявили великий інтерес до вирішення об'єднання друку Mimaki і моделей Теси Купс. Ми поговорили з Тесою Купс і генеральним директором Mimaki Eurasia Арьєном Эвертсе про інновації, принесених цифровим друком в індустрію моди і креативну свободу дизайнерів.
Тесса Купс: "Я була дуже вражена технологіями Mimaki!"
Описуючи початок їх спільної роботи, як "чудову історію", Тесса Купс каже, що Mimaki піклується про співпрацю з творчими людьми. Купс нагадала, що їх робота почалася рік тому, і сказала: "Після перших зустрічей я відвідала виставковий зал Mimaki Europe в Нідерландах. Мене дуже вразили технологія цифрового друку і можливості, які я там побачила. Мені показали все своє обладнання у виставковому залі та надали багато інформації. Звичайно, це були не тільки принтери для текстильного друку. Я також побачила принтери для графічної та промислової друку. Я уважно оглянула 3D-принтери, а також принтери для друку на всіх видах пластику, фольги і шпалер. Як дизайнер, Ви завжди хочете дивитися на речі з різних точок хрения, без будь-яких обмежень. Це розмаїття принтерів дало мені багато ідей і надихнуло мене. Я відчувала себе, як в кондитерській".
Купс заявила, що дизайнери утворюють гарне сполучення з фахівцями технічних областей, т. к. часто не враховують технічну сторону роботи. Вона продовжила, сказавши: "Тому іноді Ви дивуєтеся тому, що було неможливо, але стало реальністю завдяки цифрового друку. Коли я зіткнулася з Mimaki, то у мене з'явилося зовсім інша думка про печатки. Мене попросили розробити дизайн для Heimtextil 2019. Підготовлені нами ескізи були надруковані на різних предметах і поверхнях на стенді. У нас були особливо чудовими принти на шпалерах і тканинах. Там були прекрасні елементи, які пізніше я змогла перенести в свою колекцію. На виставці ми змогли домогтися успіху, який прерзошел всі наші очікування".
Можливості цифрового друку не мають собі рівних
Тесса Купс зазначила зростаючий попит на спеціалізовані продукти в індустрії моди і в одязі, а не на стандартні. Купс сказала, що індивідуалізувати продукт за допомогою цифрового друку стало набагато простіше, швидше і з меншими фінансовими витратами, ніж за допомогою традиційних методів друку. Купс: "Колекції на 80% складаються з унікальних кольорів і дизайнів. Завдяки цьому, дійсно ефективної технології, можна дійсно збільшити швидкість індивідуалізації продукту, не турбуючись про розмір прогону".
Розкриваючи, що відбір зразків при традиційних методах друку є складним, тривалим і дорогим процесом, Купс наступним чином поділилася своїм досвідом цифрового друку: "Зразки дуже важливі для нас, щоб створювати правильні кольору. У минулому Вам доводилося витрачати багато тканини для зразків і самих зразків, щоб досягти бажаного результату. Наприклад, мені доводилося витрачати близько 40 зразків, щоб потім створити 25-30 моделей. З можливостями цифрового друку відбір зразків став набагато простіше, і кількість використовуваної тканини значно зменшилася. Було досягнуто більш ефективний виробничий процес. Це не тільки позитивно вплинуло на наших виробничих витратах, але й сприяло більш екологічним виробництва".
Турецький ринок вітає сучасні тканини
Тесса Купс зазначила, що турецький ринок вітає сучасні тканини, такі, як віскоза. Купс: "Я поставляю 80-90% тканини для власного бренду з Туреччини. На додаток до інноваційних тканин, дуже примітно розвиток виробництва турецької тканини з натуральних волокон. Я думаю, що вони буду завойовувати Європу завдяки все більшому використанню нових сучасних матеріалів".
Арьєн Эверцсе: "Дизайнери розповідають свою власну історію співпраці з нашими машинами"
Арьєн Эверцсе так прокоментував важливість їх роботи з Тесою Купс: "Mimaki - це технічна сторона поліграфічного бізнесу. Ми постійно аналізуємо, що ми можемо розробити технологічно, яким чином ми можемо зробити продукцію більш барвистою, як ми можемо працювати з більш якісними принтами і різними текстильними виробами. Це тільки перший етап історії, ми знаходимося на технологічній стороні, а потім вже у нас є дизайнери, а саме користувачі нашої продукції. Вони вже пишуть свої історії за допомогою принтерів, які ми виробляємо. Наша спільна робота з Тесою Купс мала величезне значення для об'єднання цих двох світів і виведення їх на широкий ринок. Таким чином, з'явилася ідея, концепція, яка буде надихати відвідувачів".
Эверцсе підкреслив, що принтери Mimaki мають передові технології: "Не має значення, на якому виді тканини ми друкуємо, тому ми можемо працювати з кожною з них. Будь то поліестер або віскоза, тканини при необхідності можуть бути оброблені з використанням технологій Mimaki і підготовлені для використання дизайнером".
- Технологія нанесення векторних зображень на текстильні вироби за допомогою термопленок досить проста і використовується вже досить давно. Необхідне зображення вирізається дзеркально із спеціальних кольорових плівок, позиціонується на текстильному виробі, а потім за допомогою термопереносу фіксується на матеріалі.
- Tiger-1800B MkIII - последняя модель в линейке высокоскоростных промышленных текстильных принтеров для больших тиражей.